Sol, bad, & kilometer.

Hello sunshines!

Idag har jag varit med Mikaela. Vi har varit otroligt nyttiga och cyklat till Dannike. Totalt 1,6 mil! :D Vi var där och badade, soalde och hade skoj som vanligt ^^ Haha, Mikaela är för rolig. Hon sa såhär: "Jag har med mig en fralla med smör" (hon tog ihop armarna) , "skinka" (gjorde samma sak xD) "och en till sån. sen en fralla" (samma sak) "med OST!" (igen xD) HAHA! Ni skulle sett det live. Asskoj!

Den första backe nvid Cramers är värst. Så hemskt jobbig. Men det gick ganska fort att cykla även om man tänkte på värmen allt för mycket. När vi väl var framme hoppade vi i direkt. Det fanns endel fiskar där så jag badade inte så mycket som jag egentligen skulle velat.  Men det var gött som tusan!

Sen när vi skulle bada andra gången var det roliga 20 åringar vid bryggan. En av de tre killarna skulle göra bakåtvolt ifrån trean eftersom en skrytig, men snäll kille vi snackade med innan hade gjort det. Han fick visa tre/fyra gånger innan han gjorde det och han landade på mage. Alla ropade: "HAHAHA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!" Men han klarade det andra gången sen. Vi solade och hade trevligt!

Sen vid tjugo i fyra (det vet jag :D) cyklade vi hem. Det tog inte alls så lång tid som vi hade förväntat oss. Men det kan berott på att backarna var nerför och inte ippför denna gången ^^ Eller visst fanns det endel uppför, men verkligen inte lika många. ;)

Väl här hemma spelade jag&Mikaela badminton efter att jag hade ätit lite mat. Hon äger verkligen ut proffset i denhär sporten kan jag berätta för er! Träffade kanske 4/10 bollar ^^ Sen tog vi några kort, och jag hoppade studsmatta. Kan äntligen spagathandvolt (y) Haha, kanske ingenting att hurra för, men för er som vet så är det lättare att göra flera handvolter på rak om man gör spagat ^^  Vid halv sex åkte Mikaela hem fasdt det var då hon egentligen redan skulle varit hemma (det vet jag :D)

Tog precis ett kvällsdopp i Såken. Eller nej! Nu ljög jag er rakt upp i facet! Det var pappa, Rasmus, Johan&Jennie (det är pappas kopmisar, eller ja, Johan bor här i Hillared. SÅ HEMSKT ROLIGT ATT VETA!!!! Men jag har faktiskt tvångstankar) som gjorde det. Jag har ont i örat. Känns som jag har öroninflamation eller nåt. Lite i magen också. Därför badade jag inte. Plus att det är lite kyligt i luften nu ^^.  

Tack för dagen, Mikaela! :D Din sötnos!

Nu ska jag gå och fixa kvällsmat och checka film :D.


Hare gött!
Hej, puss ses!



Efter mer än halva vägen var Mikaela lite trött. Först då stannade vi för att vila lite ^^


En varm Jennifer (:


Men sen jäklar blev det fart på henne! ;D


Den killen som är däruppe var det som jag skrev om innan. Han som tvekade på att göra salto ^^ Men detta var en annan gång och inte den samma som när vi varvid bryggan om någon ville veta ^^ Hade tvångstankar till att skriva det ;) Nu vet jag inte vad han tvekade på.


Hemskt gött att sola. Kolla min bonnabränna på benen, inte mycket, men jag stör mig hemskt mycket på det :O





Sen vare bara att åka hem :(


Seriöst! Jag har världens bredaste axlar ser det ut som ^^


Så himla söt!


<3

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer