Kristin&Emma <3

Hej!

Idag har jag varit med Emma&Kristin. Sötnosarna cyklade hit såsom jag cyklade till Sexdrega häromdagen ^^ Vi var och badade i Hösjön. Verkligen ashärligt! Vi var väl där i kanske 1 och en halv timme. Vi cyklade hem eftersom bliningar kom, tror jag? ^o) Väl här hemma spelade vi badminton med Rasmus&c.o. Även kallad Simon ^^

Sen gjorde vi inte så mycket mer. Spelade lite tvärflöjt, chillade vettu ;) Dem drog hem och jag satte mig vid datorn ^^

Men tack för en härlig och go dag, tjejer. Jag älskar er! ♥

Rihanna - Disturbia! ♥

Nu ska jag dra ut och spela badminton med Rasmus!

Hare bäst!
Hej, puss, ses!









Emma är grym på badminton ^^


Oh yea!

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer