Hos mormor&morfar Pelle i stugan

Hej!

Har varit hos mormor min och morfar Pelle i stugan idag :) Jättetrevligt att få träffa dem igen! Vi fick jättegod mat och vi badade, spelade badminton och jag fotade lite :)

Det var väldigt klart vatten där vi badade och då såg man ju fiskarna i vattnet. Jag fick värsta panik och ville inte bada mer efter att jag hade sett dem. ^^ Haha, men det var härligt med ett dopp iallafall ;)

Tack för allt mormor ♥

Nu kommer några bilder, hinner inte skriva så mycket mer ^^


Hare bäst!
Hej, puss, ses!



Stumpen. Han är 15 år tror jag. Det är 15*7 Vad blir det?... 105 människoår :O


Gillar denhär bilden :)


Hemskt snygg cykel ^^




Stugan













Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer