FALKENBERG en dag!

Tjenahejsan!

Vart i Falkenberg, Olofsbo idag med Sandra. Roligaste dagen på länge! Tur att jag inte stannade kvar i Hillared iallafall. Här har det regnat och ush! Jag åkte till Sandra med halv tio bussen och sen åkte vi vid halv elva. Vi har cyklat runt överallt och träffat några killar med. xD Ellerja, Sandra plingade på ringklockan och de visslade. Hahah, sen frågade hon efter ens nummer också. Marcus hette han. Men han var mer intresserad av Sandra än mig^^ Men jag är van xD Hahaha! Sen påt vi pizza med. ;) Erik såg vi typ i slutet av dagen, men han hade lovat att träffa mig ^^ Haha, jojo.

Det var iallafall en toppen dag även om det inte var väder för sol&bad ^^

Imorgon ska jag vara med Julia, kanske Kim om han var seriös xD Hahaha!

Ska nog upp och kolla på film nu! :D

Hare bäst!
Hej, puss, ses!
/Jennifer






Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer