Äntliiiigen fixad!

Jadu... Vad ska man säga? ^^ Vad tycks? Jag har äntligen fått designen som jag vill! Jag förstod inte vad header var innan. Men nu var det precis den jag behövde fixa ^^ Jag blev iallafall nöjd även om det finns vissa småfel, men jag behöver ju inte berätta dem utan ni får klura ut själva. (:

Tack www.designhjalp.blogg.se Den är bra, enkel och stilren. Inte med massa gojsimojs ^^ Visst, det tog lite tid och fick göra otroligt många "exemplar" men till slut gick det allt!

Ja, jag hoppas ni enjoyar detta ^^

Hare bäst!
Hej, puss, ses!


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer