MYSTERIET PÅ GREVEHOLM <3

haha, okej, jag har en ovanlig favorit film, MYSTERIET PÅ GREVEHOLM. det är den bästa filmen/julkalendern som någonsin skapats. jag såg den i lördags, jag såg den igår, nu vill jag se den igen, fast jag tror jag skippar det. men ändå! , jag äälskar den.

citat
Astrid: Leif, du har ett hål i handen!
Leif: Ektoplasma, det stod i boken. Det är.. snor.. Från spöken.
Astrid: SPÖKSNOR!?

haha, så himla bra!
Här kommer de TIO bästa filmerna:

1. MYSTERIET PÅ GREVEHOLM, otroligt knasig humor, händer väldigt mycket och otroligt rolig!
2. LINAS KVÄLLSBOK, egentligen som alla andra "kärleksfilmer" , fast ändå inte, hon gör ett otroligt misstag, men till slut får hon den hon vill ha. otroligt modig är hon!
3. 13 SNART 30, vet inte vad det är , men faller för kärleksfilmer, hon önskar att hon blir 30, och hon blir det, framgångsrik & snygg, har allt hon kan önska sig, vad mer kan man begära?
4. SAW 2, älskar sräckfilmer också, kanske lite väl rå, men faller mig i smaken ;)
5. MANNEN SOM KUNDE TALA MED HÄSTAR, när jag var mindre kunde jag kolla på den hela tiden, utan att tröttna, den är så underbar, och visar att även den som är svag, vill göra allt för att kunna få tillbaka styrkan. i filmen då när tjejen (vad hon nu heter) försöker kunna rida igen, fast hennes mamma driver ju såklart på henne, och kör till en hästtalare, eller vad man ska säga.
6. DUDE, WHERE IS MY CAR?, asså den är ju så himla dålig att den är bra! , ni måste se den, hur dingdong som helst, Ashton Kutcher är med också ^^. 
7. JOHN TUCKER MUST DIE, vädligt rolig, och visar verkligen att den snyggaste killen inte alltid är den bästa.
8. FINAL CALL, han gör allt för att hjälpa henne, en som han inte ens känner, bra gjort!
9. BRUCE DEN ALLSMÄKTIGE, rolig, och att få vara Gud för en dag, vore inte det toppen!?
10. LADDER 49, ganska gammal, är nog inte så känd, men den är så sorglig, grät till den när jag såg den, kommer inte ihåg så mycket, men det är en man som är brandman, och en dag, fastnar han i ett rum, och det går inte komma ut, det är eld i hela byggnaden, och ja, elden dödar honom..

ja, om ni har sett några av dessa filmer, måste ni medge att de är bra ? (:

nu ska jag upp och kolla film!

( 4:e inlägget idag ^^)
/jennifer


 

annie nilsson

jag har sett greveholm, linas kvällsbok, 13 snart 30, saw 2, hohn tucker must die och bbruce den allsmäktige, och jag håller med. dom är bra! :D

[förresten, du är jätteduktig på att skriva]

2008-02-14 | 11:45:26
http://annienilsson.blogg.se
jennifer ;D

ja, visst är dom ;D
nej men gud! tack så hemskt mycket, annie, :)

2008-03-01 | 19:12:00
http://jenniferkivinen.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer