julia all day long!

tjabba!
jag mår la sudär, egentligen bra, men..., har bråkat lite med en kompis och sånt, men jag ska nog
 strunta i henne nu, men det känns inte rätt, men jag hoppas att allt blir bra. besviken som fasen bara.. menmen.. och trött, det är jag med xD



har vart med JUJJA idag, vi var hos henne typ hel dagen. FRED knackade på dörren och såg hysterisk ut, jag öppnade och julia frågade varför han kom hem så tidigt.
han gick bara in i köket väldigt fort, och kollade ut igenom fönstrena, och sen sa han att han hade rymt ifrån fritids, och en utav fritidslärarna var efetr honom. xD , han hade bråkat med en som heter EMANUEL och ja, så blev han la lite ledsen, och trodde han gjort fel, så han rymde hem ;)

sen kom en lärare och pratade med fred, och ja, efter en stund gick dom till fritids igen.
jag och julia åt, och sen spelade vi singstar, asskoj för jag vann hela tiden ^^.

vi gick hem till mig och kollade på THE BREAK UP och åt bananaskids, så jävla gött :D

jaja, ska la snart upp och lägga mig, är ju så himla trött xD

pusshej!
/jennifer


image2

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer