helg med amanda&linnéa

hello,
helgen har varit kanon! med linnéa & amanda kunde det inte blivit bättre.
vi var ju här, och det blåste så himla mycket, men vi var typ inne hela tiden, och gjorde inte så mycket, satt lite vid datorn, och sen skulle vi baka, men det blev inget, vi åt glass istället ;]
sen så gick vi ut och ja, hoppade lite studsmatta, men kom på att därpå var det asblött xD
så vi gick in igen ;)
vi spelade ATEN 2004, OS typ, och ja, jag vann, som vanligt ^^ ,
sen åt vi lite, eftersom pappa skulle komma hem så sent.  sen hittade linnéa en asgammal (sööööt) bild på henne, som hon ville radera, men vi bråkade om den, men till slut fick hon den raderad :(, ska be michelle om en ny :),
när pappa kom hem åt vi hamburgare och sånt, sen kollade vi på film, på "VINNARE OCH FÖRLORARE, sen somnade vi till "TITANIC"..

jag följde med Linnéa hem idag, och vi skulle bowla, men i Boråshallen var det tävling, så gick vi till Åhléns huset, men där öppnade det inte förens vid 3 ;)
så vi gick till Mc Donalds och åt en choklad muffins och drack milkshake.
sen köpte vi godis och gick hem till henne :) vi spelade spel och sånt, var lite osociala, hjälpte henne meed azureus, och sen bad jag mamma hämta mig, hade frågat henne hela dagen, men hennes mobil var urladdad, så hon hade inte fått meddelandet, så hon åkte hem, och sedan ringde hon mig, och sa att hon var hemma och allt, så hon bad mig ta bussen, och visst, så skulle jag det. men sen ringde hon igen och sa att hon skulle hämta mig, för hon gilalde inte att jag skulle gå till resecentruym själv, det kundej u hända vad som helst, även om det bara tog två minuter dit xD , så mamma  hämtade mig sen , efter många omständigheter ^^

imorgon är det skola igen, efter en kort helg, men men... ;) man kan ju inte vara slö hela livet.

pusshej
/jennifer

image3

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer