första inlägget

heey.
ja, jag får la ta och skaffa blogg, som har blivit så populärt nu, ;],  kul att skriva lite då och då. men jag vet inte om jag kanske är inne så ofta, men ska försöka ;)
Helg nu igen, så himla skönt! Synd att den måste ta slut så fort igen bara. Menmen, får väl göra helgen toill ett roligt tillfälle att slappa, och umgås med kompisar, som man knappt hinner på vardagarna, läxor, och man kommer hem så sent med bussen. Så därför är ju helgerna ett bra tillfälle. Som idag, ska jag vara med Linnéa, och Amanda, min tredjedelskusin, visste inte ens att odm kände varandra, men det var ju asskoj att dom gjorde det. Så dom kommer väl snart. Är lite spänd, för har inte träffat Linnéa på ca 3 månader, och Amanda träffar jag nästan ALDRIG, bara på kanske släktkalas, och i vintras, ( det är fortfarande vinter men ) på gymnastikuppvisningen, så hopas att det ska bli kul, eller det är inget att hoppas på, det vet jag, men ändå ^^ .

Jaja, jag hoppas att ni enjoyade mitt skrivande, och hoppas ni läste ^^, eller det borde ni gjort, om ni läser detta ;D

pusshaaaj!
/jennfier
image1

Johanna Olausson

Vad fin du är Jennifer :)

2008-02-27 | 18:03:03
http://johannnaolausson.blogg.se
jennifer :)

nemen gud vad snäll du är, tack så hemskt mycket, johanna :)

2008-03-01 | 19:14:08
http://jenniferkivinen.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer