att ha tråkigt, det är ingen konst!

tjenixen :D
har otroligt tråkigt :(, ska nog göra läxor idag bara, och läsa och skriva, men sen ingenting mer än att slappa i tvsoffan och äta maaassor med godis, det är ingern konst!, och att ha tråkigt, det är inte heller någon vidare konst! ;D

redigerade en bild innan, asdålig i photoshop, det vet jag, men måste se om det blir någon större skillnad ;)

image8

före

image9


efter


jaja, nu ska jag gå upp och ha tråkigt, innan mamma och pappa tjatar ännu mer på mig att gå ifrån datorn ^^.
see ya!
/jennifer


 

anna bodin

den bilden blev ju jätte fin ejnnifer ! :D

2008-04-13 | 12:06:23
http://annabodin.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer