Julafton!

Denna julafton var nog den bästa på många år! Vi hade otroligt roligt, fick väldigt många roliga presenter och ja, det var riktigt roligt! Vi körde julklappsleken som går ut på att alla köper varsitt paket (nu hade mamma och pappa köpt två paket var så..) och sen slår man en tärning (vi tog 1 och 6) och om man får något av 1 eller 6 så får man ta vilket paket man vill i högen. Sen när alla paket är utdelade så tog vi en runda då man fick byta paket med varandra, samma sak gällde där; om man fick 1 eller 6 fick man ta ett paket ifrån någon annan. Det gjorde vi i 10 minuter. Sen öppnade vi paketen vi hade fått, och så körde vi en till runda. Jag hade fyra paket och då fick jag en Merci ask, te, tryffel och någon chokladbit man skulle doppa i varm mjölk så den smälte och det blev varm choklad, den satt ihop med teet så egentligen bara tre paket. Och alla de sakerna passade ju mig perfekt, och sen tog Rasmus teet av mig många gånger för att jävlas när han fick ett nummer, och jag tog tillbaka det. Men i slutet tog pappa teet av mig och chokladbiten, så jag fick tryffeln och Merci asken, men jag blev glad ändå. Tryffeln var både god och äcklig. Menmen... Allt kunde ju inte passa alla. Jag hade köpt en 70% mörkchoklad till leken som Rasmus fick.

Vi kollade på "Kalle Anka" samtidigt som vi åt. Sen vid halva "Kan du vissla, Johanna" körde vi leken. Efter det pratade vi lite och då smet jag iväg och ingen tänkte på det. Eller de trodde att jag hade gått på toaletten men i själva verket gick jag och bytte om till tomtekläderna. Sen tog jag skor och smet ut via altanen, kröp förbi fönstrena och knackade på dörren. Haha, jag kunde inte vänta längre ^^ Jag fick ett Thomas Sabo armband, riktigt fint med en berlock; en fyrklöver. Sen fick jag piercing i naveln. Eller jag ska ju få gå och ta det då. Blev verkligen sjukt glad för det! Fick det av mamma och pappa och även armbandet. Sen fick jag även lakan, trosor och en pyjamas av dem också. Och på morgonen fick jag en bok, "Konsten att ta vinnande bilder" också. :)400 kr i presentkort på Gina, bh, trosor och leggins av mormor och morfar Pelle . One Tree Hill säsong 1 av farmor + 1000 kr. 500 kr av morfar och Kristina, 150 kr av min moster, Thomas och Eira, Björn Borg trosor av min morbror och Per och en t-shirt av min lillebror. Ett brunt linne, rioobios te med smak av jordbugg och grädde av Mikaela plus ett puder och en ögonskugga. Fick ju julklapp av Bella och Julia med, men dert var ju tidigare. :) Ja, jag blev hemskt glad för allting! Tack! ♥  

Sen vid halv tolv åkte vi till kyrkan för att gå på midnattsmässa. Det var ju obligatoriskt för oss konfirmander så. Men det var mysigt även om man gäspade då och då. ;)

En underbar julafton med andra ord! :)


Mina älskade föräldrar!


Min älskade bror!


Så här bra var det. Men det var riktigt roligt det spelet ;D


Mina julklappar :D


Hahahah!


Släkten, men mormor sitter bakom morfar, så hon syns inte :(


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer