JULEN!

  • All julmusik som man verkligen aldrig tröttnar på!
  • Allt julbak som är så gott och mysigt.
  • Det är så mysigt att köpa julklappar, för då vet man verkligen att det är jul på gång.
  • Pyssel, julkort m.m.
  • All snö såklart!
  • När julpyntet åker fram.
  • Julgranen också!
  • När Lucia kommer.
  • Och när man får öppna första luckan i chokladkalendern.
  • När julkalendern börjar sändas.
  • Skumtomtar är riktigt juligt!
  • Även kavring och julvört (bröd)
  • När man äter clementiner och pepparkakor tillsammans.
  • 23 december när det kommer massor utav julfilmer. En tradition är ju Grinchen på 5:an.
  • När det kommer julreklam på TV:n eller i tidningar. Låter lite löjligt men... xD
  • Pepparkaksfil ftw! :D

Detta är saker som jag älskar och tycker är mysigt med julen. Samt sånt som betyder något, och då man vet när julen är på gång! :)


Typ första bilden med min kamera. Men åh, jag vill klä granen :D


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer