Uppesittarkväll.

Har städat hela dagen idag igen. Eller jag har mest dammsugit hela huset, förutom Rasmus rum för det får han sköta själv. Sen har jag skalat ungefär 10000000 potatisar so kanske egentligen bara var 30. Men ja, man får otroligt ont i både tummarna och de resterande fingrarna. (Varför skrev jag inte bara fingrarna då? xD) Men ja, var ju glad efter att jag hade gjort det i alla fall. (: Sen har jag bara laddat ner några filmer som Grinchen bara för att den är så julig och Twilight. Alla säger ju att den är så bra så. Sen laddade jag ner Tomten är far till alla barnen med, men det har inte hänt någonting på den. Tack era seedare :( Eller det finns ju inga så.. Menmen, den kommer ju imorgon har jag hört så. Och idag är det ju uppesittarkväll, men INGENTING bra kommer på tv. Får väl ta och titta på Bingolotto eller någonting. Iförsig är det ganska mysigt på julen, men aldrig annars.

Och jag kan fortfarande inte fatta att det är julafton imorgon! Hösten har gått så fort. Både "hemma" och i skolan. Så jag önskar att vårterminen går lika fort. Sen är det nian och sen slut. Okej, så långt kan jag inte tänka, men ändå.. Man får ta vara på varje stund av livet.

Snart ska vi provsmaka julmaten och jag vet inte om jag är sugen på det riktigt. Jo, men vi kommer ju få proppa i oss de maten i tre veckor framåt. Usha! Men vad säger man? Det är bara jul en gång om året! :D

/J

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer