Perfekt dag idag!

Goodmorning sunshines!

Idag så ska ju somsagt min och Julias familj åka skridskor, äta pizza och bowla tillsammans. Det ska bli riktigt mysigt må jag säga! Speciellt nu när Julia är med :D Jippie säger jag bara! Imorgon bär det av till stan med Mikaela och jag ska köpa lite saker nu när det är mellandagsrea. Ska nog köpa min Adidaströja idag bara för att jag är rädd att den är slut imorgon. Det är ju ändå mycket folk och reor överallt så det är ju lika bra. :)

på söndag ska jag, Mikaela, Erika och Nathalie gå på bio, om Erika vill att jag ska följa med då förstås. Ja, vi får väl se och förresten vet jag inte vilken film vi ska gå på?

Jaja, ha det bäst, skriver mer sen!

Puss!

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer