Mysig juldag!

Igår var Anki, Leonard, Renate, Kine, Linnéa och Josefin här. Anki och Leonard är mina faddrar så. :) De hade med sig sin hund, Tello också, som är så otroligt söt! Jag fick både födelsedagspresent och julklapp av dem som bestod av 500 kr i presentkort på Stadium, vilket passade perfekt eftersom jag ska köpa en Adidaströja där idag! Då får jag ju den som gratis :D Tack!

Linnéa (det yngsta barnet) ville kolla på Madagaskar i mitt rum, och det gjorde hon. Men sen hade vi ingenting att göra, så jag, Renate, Kine, Rasmus och Josefin satte oss där inne och kollade med henne. Den är ju ganska mysig faktiskt. (a) Sen frågade Kim om han kunde komma hit, eller ja, vi bestämde det. Så han kom förbi en sväng också eftersom hans mamma ändå skulle till stan. Så han åkte väl hem efter någon timme. Men det var trevligt även om jag har blåmärken på låret och på min arm efter att han sparkade och slog mig. Haha, det ska han bannimej få igen nästa gång. ^^

Men det var en mysig dag!

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer