GOOOOD JUL!

Ja, nu är det den dage alla har längtat efter. - Jag också såklart och det är underbart! Fast om ett dygn så är allting över redan. Det är alltid så, men man får leva i nuet och ha kul för stunden somsagt. :) Tomten gav mig ett paket på morgonen, "Konsten att ta vinnande bilder". En fotobok som ger tips och sånt, skitbra även om det inte stod så mycket om kamerans delar och sånt, men motiv, och hur man ska fota för att det ska bli så bra som möjligt och sånt. Det är jättebra och ja, Tomten read my mind (A) Haha!

Snart kommer väl farmor, mormor och morfar Pelle. Farfar orkade inte, och idag är det precis ett år sedan jag pratade med honom sist, och såg honom med. Iförsig vill jag kanske inte se honom i det skicket han är i nu, eller det är ju bättre nu än för ett halvår sedan, men ändå... Hoppas han blir bättre snart! ♥

Nu är det väl bara till att säga

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer