En stor chock

Idag gjorde jag det! Jag piercade naveln. Okej, jag gjorde det inte men... xD Han satte fast en slags klämma och sen tryckte. Det gjorde ont! Men sen bara han gjorde något och den var i. Jag blev verkligen chockad och var lite skakig efteråt, men det gjorde egentligen inte så ont som jag trodde. - Vilket var bra! Jag letade efter skor också, men de fanns inte i min storlek. :( Får kolla på nätet istället. Efter det gick vi och handlade. Efter att vi hade handlat hade jag bestämt att vara med Kim, men jag visste inte riktigt. Men då står han där, och överraskar mig som vanligt. Haha, det var ännu mer chockerande. Men jag följde med honom till hans syster där han bodde i helgen ^^ Vi sjöng Singstar fast jag verkligen tvärvägrade först. Men sen sjöng vi samtidigt, och då kändes det bättre eftersom jag har en sån otroligt bra sångröst. Hrrrmmmm. ;) Men det var trevligt! Jag åkte hem vid 18:06 och snart ska jag gå upp och kolla på One Tree Hill. Har nästan kollat klart alla så jag ska köpa säsong 2 nästa månad! :D Och jag har ju köpt LOST 4 nu med, så det blir till att kolla det med :D Trevligt värre!

Puss!



+



= BÄST!
H A I D I J A K O B S S O N

ÄLSKA OC :D

2008-12-30 | 13:00:42
http://haaiidi.blogg.se/
jennifer

OTH skare ju vara :D

2008-12-30 | 21:29:40
http://jenniferkivinen.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer