Hela köret!

Hej!

Har mycket att stå i. Skolan, vännerna, läxor, ja allt ^^  Hinner inte vara inne på datorn så mycket. Har varit på Liseberg med Julia och hennes familj tillsammans med våran familj i lördags. Gick ju mest själv med Julia och det var en underbar dag. (: Åkte allting förutom Uppswinget och Uppskjutet eftersom de är så tråkiga. Eller uppswinget var det så lång kö på :(

Igår var jag och Mikaela på vårat traditionella ställe nämligen MARKARYD! :D jättemysigt som vanligt och vi var i vårat lilla "hus". Det var äckligt och sketet överallt, men vi fixade som vanligt och sen gick vi runt för att titta på de tråkiga sakerna ^^ Det var verkligen jsukt tråkigt och jag förstår inte hur ja, till exempel Mikaelas föräldrar vill köpa sånt ^o)

Efter det köpte vi McDonald's as usually och efter det proppade vi i oss en glass. Kände mig gaaaanska mätt efter det må jag säga ^^ Haha, sen åkte vi hem och jag tror att både jag och Mikaela slocknbade efter en väldigt underbar dag :D

Idag har jag varit liiiite med Julia. Vi gick och köpte glass och vi spelade lite badminton efter det :) Bestämde även att jag ska ha några tjejer här på fredag eftersom mamma&pappa är borta heela helgen :D Först skulle Julia och Erika kommit också, men eftersom Erika kommer hem på torsdag och fyller år på fredag visste även jag att det skulle bli mycket för henne. Julia fick inte hur mycket hon än tjatade. Hon skulle verkligen till sin moster och hon kunde inte göra någonting år det :( Men tre underbara sötnosar kommer iallafall hit; Isabelle, Sandra & Mikaela! <3 Kommer bli underbart!

Nu kommer några bilder ifrån igår, enjoy!


Fint va? ^^




Me like lakrits :D


Hahahaha, påsen xD

Jaja, mer bilder kommer kanske, annars finns min bilddagbok. Det varierar; ibland är det mer bilder här och ibland mer bilder på bilddagboken :) Ska nog sova nu.

Ha det bäst!
Hej, puss, ses!
/Jennifer



Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer