min lilla blogg (:

tjoooo gubbar&gummor!

jag vet att jag inte har skrivit på säkert tusen år. men jag ska försöka börja med det igen. jag tycker själv attj ag har haft väldigt mycket att göra de sista dagarna och veckorna. så jag har inte hubbit göra någonting känns det som ;]
 
kan ju börja med att vi hade disco i lördags. okej, kanske inte världens roligaste disco för de som kom, men för oss, 7g var det förjävla skoj, tyckte iallafall jag och det är  huvudsaken, tycker jag ;)

i fredags åkte jag och mikaela in till stan efter skolan. hon köpte en tröja och ett par skor. kah köpte en glass eftersom jag är så jävla pank! 50 spänn har jag. yippiiie ;D
ja, jag får nog ingen månadspeng denna månaden heller, fick grejer för 2000 kronor förra veckan xD

vädret är ju förhärligt nu med!
jag bara längtar till sommaren! visst, det är 20 grader ute nu med, men nu får man bara vårkänslor, men inga sommarkänslor eftersom det inte är sommar än xD

hoppat studsmatta typ hela tiden med, älskar den! <3
haha, ja, jag har egentligen ingenting mer att skriva, skriver antagligen på onsdag, ska vara med sandra imorgon. :)

teija fyller år idag med, 16 år, grattis! saknar dig här i hillared, <3

puss&pill i maggropen, nu stänger vi dagboken ;)
okej, den kanske inte är riktigt sån, men då har jag iaf inte gjort fel, bara en variant som våran idrottslärare säger ;)

/jennifer

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer