luckily like hell!

hej, måste berätta en sak :D :D :D :D :D :D :D :D :D

vi köpte trisslotter igår när vi var och handlade. jamen vi brukar aldrig få tur med oss, men vi chansade.
jag skrapade en, mamma skrapade en och pappa skrapade en,pasmus var inte med, så han fick ingen ;)

i pappas, så får vi två stycken 1.000000. han skrapar den nästsista "klövern" och han får en till 1.000000. och vi vann! fyfan!!!!!! EN JÄVLA MILJON! FYFAN VAD JAG BLEV GLAD! ASSÅ JAG KAN INTE FATTA DET SJÄLV.  JAG ÄR HELT CHOCKAD. FYFAN VAD JAG BLEV GLAD!!!!!!!!!!!! 

vi ska antagligen flytta in till borås, men vi vet ingenting än. men jag hoppas det. fast då får jag förstås inte träffa mina vänner och sånt. vi ska åka utomlands snart, i sommar med. och det kommer bli sååå roligt eftersom jag aldrig varit utomlands. gud vad jag är glad :'D


ha det förjävla bäst!
men ingen kan ha det bätrre än mig justnu! :')
/jennifer

image18




















































april,april din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill (a)
första april idag, remember? (:
annie nilsson

jag läste det idag och fyfasen vad jag gick på det! HAHA. där lurade du mig allt jennifer ;)

2008-04-08 | 19:52:45
http://annienilsson.blogg.se
anna bodin

jag lovar, jag trodde verkligen på det ! aja, tur att jag hann att säga grattis ;P haha,

2008-04-13 | 12:02:35
http://annabodin.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer