free from school

yeaH!
är hemma ifrån skolan idag. är inte sjuk, har inte ansökt om ledighet och jag skolkar inte. nej, vi har ledigt idag. typ dagsverket. vi skulle samla in 150/ kr per elev. anmtingen kunde man göra det hemma, eller idag i skolan. så det är ingen som direkt "är i skolan" idag utav högstadiet. men jag hjälpte till här hemma lite, så jag fick vara ledig. sen är vi lediga nästa onsdag med, och förstås torsdsag &fredag. så det är riktigt goa veckor detta (:
appropå goa är det väldigt gött väder ute! såg i BT idag att det skulle bli uppåt 25 grader i morgon, eller ja, lite mulet, men ändå. om jag inte såg fel på färgerna så, eftersom det var nästan två färger som såg likadana ut. äsh! ni fattar inte ändå xD

ska på gymnastik idag med. sista gången. vet inte om jag ska flytta upp en grupp, eller vara kvar med dessa små goa tjejer. ja, åldern är väl lite fel men.. de flesta går nämligen i tvåan & trean. det är väl bara linnéa som går i sexan och hennes kompis amanda som är lite av de äldre. så ja, det vore ju kul att få flytta upp med lite högre också eftersom den tiden jag skulle haft inte gick för det var för "tätt in på skolan" eller ja. tiden räckte inte till precis efter skolan. så vi får se hur det blir :)

idag vaknade jag utav att pasmus grät och tjöt som en illegal tupp. han typ ; nej, nej, buhuhuhuhu!!!
det var någon jävel som hade snott hans cykel. under natten då antar jag. jag måste säga att det kanske inte var världens billigaste heller. men som tur är så är det bara han i hillared som har en sån cykel. så om jag hittar den, då tar jag hem den till honom. lätt! vafan vilka idioter! gud vad arg jag blir på sånna!


ja, nu ska jag nog ta och gå in i duschen, ska in till stan vid tjugo över tre.  :)

cya!
/jeniiiiiföööööör

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer